Close

Internet

CENÍK INTERNETOVÝCH TARIFŮ (platnost od 1. 12. 2018)

Obsah

Tarify pro rodinné domy (agregace 1:6) v pásmu 5GHz

*Při podepsání smlouvy na 12 měsíců.

Zařízení zůstává majetkem firmy Slavnet networks po celou dobu smluvního vztahu. Při platbě na rok  dopředu získáváte 10% slevu z měsíční fakturované částky (kalendářní rok).

V měsíčním paušálu u tarifů AIR je nabízena bezplatná technická podpora.

  • v ceně služby je technická podpora Po-Pá 8.00-17.00 hod.

Při nahlášení poruchy odstranění do 48 hodín. Službu lze zřídit i bez smluvního závazku  na dobu neurčitou cena zřízení je 2990Kč.


TARIFMAX RYCHLOSTIPTVZŘIZOVACÍ POPLATEKCENA/MĚSÍC
Air 1015 Mbit/sNE500,-*242,-
Air 1520 Mbit/sNE1,-*303,-
Air 2030 Mbit/sANO/HD/SMART
1,-*363,-
Air 3040 Mbit/sANO/HD/SMART1,-*436,-
Optický internet pro panelové a bytové domy (agregace 1:4)
TARIFMAX RYCHLOSTIPTVZŘIZOVACÍ POPLATEKCENA/MĚSÍC
Technologie FFTB
Speed 100100 Mbit/sANO/HD/SMART
ZDARMA303,-
Speed 250
250 Mbit/s
ANO/HD/SMART
ZDARMA424,-
Technologie FFTH
Fiber 100100 Mbit/sANO/HD/SMART
ZDARMA303,-
Fiber 500500 Mbit/sANO/HD/SMART
ZDARMA424,-


Při platbě na rok  dopředu získáváte 10% slevu z měsíční fakturované částky (kalendářní rok).

Potřebujete zajistit kvalitní a spolehlivé připojení pro rodinný, panelový, bytový dům, nebo malou firmu? Pokud máte do domu zavedené optické vlákno (FTTH) nebo (FTTB), je tento typ internetového připojení to pravé pro vás. Navíc můžete mít na jedné přípojce připojený současně internet, televizi i telefon.

Internetové připojení přes kabelovou televizi (CATV) agregace 1:6

*Připojení se realizuje pomocí technologie Technologie docsis 3.

Při platbě na rok  dopředu získáváte 10% slevu z měsíční fakturované částky (kalendářní rok).

TARIF
 MAX          RYCHLOST
UPLOADZŘIZOVACÍ POPLATEK
   IPTV
CENA/MĚSÍC
*K20  
40 Mbit/s
4 Mbit/s
   10Kč
ANO/HD/SMART
303,-
*K30  
80 Mbit/s
8 Mbit/s
   10kč
ANO/HD/SMART
436,-

Air

Fiber

Speed

Kabel

OnLine

Dostupnost poskytovaných služeb je 365 dní v roce, 7 dní v týdnu, 24 hodin denně.

Telefonické, faxové a emailové hlášení poruch je NONSTOP.

Odstraňování poruchy řešíme ihned po jejím zjištění.

V ceně služby je technická podpora Po-Pá 8.00-16.30 hod.

Výjezd k zákazníkovi pro odstranění poruchy v místě zákazníka max. do dvou pracovních dnů od jejího nahlášení.

Telefonická podpora pro řešení provozních situací a konfigurací je k dispozici v pracovní době.

Cena služby nezahrnuje servisní práce u zákazníka.