Close

Klientská sekce

Nápověda pro klientskou sekci

Naši klienti mají na těchto stránkách přístup do „klientské sekce“. Klientská sekce slouží pro lepší a snadnější komunikaci mezi firmou a uživatelem.

Zákazník má přístup ke smlouvám, fakturaci a aktivovaným službám.

Přihlášení

Do klientské sekce se dostanete kliknutím na pole “Prihlášení do klientské sekce”. Jako přihlašovací jméno použijte ID zákazníka. Tento údaj najdete v emailu.Pro prvotní přihlášení použijte vygenerované heslo (také uvedeno v emailu).Toto heslo si pak můžete v klientské sekci změnit.

obrazek prihlaseni 1

obrazek prihlaseni 2

Fakturace

V této sekci máte k dispozici rozpis plateb za určité období, vystavené fakturya hotovostní platby. Rozpis plateb slouží jako základní přehled platebuskutečněných během vybraného roku. Platba je označena barvou označující jejístav (zaplaceno, zaplaceno po splatnosti, nezaplaceno atd.). Vystavené fakturyklienta obsahují souhrn faktur se všemi detaily. Hotovostní platby obsahují souhrnhotovostních plateb, které klient provedl na pokladně firmy.Všechny dokumenty lze exportovat do pdf nebo si jej rovnou můžete vytisknout.Pro prohlížení a tisk dokumentů  potřebujete program Adobe Reader odspolečnosti Adobe. Stáhnout si jej můžete zde .

Smlouvy

Je obsažen seznam smluv uzavřených s daným poskytovatelem. Pokud se Vámsmlouva zobrazuje špatně nebo v ní naleznete jakékoli nesrovnalosti, oznamtenám to pomocí autorizovaného požadavku v klientské sekci.Smlouvy lze exportovat do pdf nebo si je rovnou můžete vytisknout. Pro prohlíženía tisk dokumentů  potřebujete program Adobe Reader od společnosti Adobe. Stáhnout si jej můžete zde .

obrazek prihlaseni 3

Kontakty

V této sekci naleznete spojení na technickou podporu, obchod a odděleníúčetnictví a fakturace. K dispozici je také provozní doba, bankovní spojenía fakturační údaje poskytovatele.

Péče a podpora

Kam Směřovat obecné či technické dotazy nebo připomínky?

Co dělat, když Vám nejde Internet?

Správné nastavení emailových klientů Ooutlook, Thunderbird

Doporučujeme používat následující programy

Vaše dotazy a případně připomínky posílejte na info@slavnet.cz

Zkontrolujte, zda jsou všechny síťové a napájecí kabely správně zapojeny.

Odpojte napáječ antény z elektřiny na dobu několika sekund. Poté jej opět připojte a za cca půl minuty vyzkoušejte připojení.

Pokud problém přetrvává, zkuste restartovat Váš počítač.

Pokud ani to nepomůže, obraťte se na technickou podporu.

Nástroje > Nastavení účtu > kliknout na název emailu > Změnit

Do napíšeme mail.slavnet.cz

Náš poštovní server vyžaduje přihlášení:

jméno – Smtp.slavnet@slavnet.cz

heslo – posta

Mozilla Firefox – velice oblíbený internetový prohlížeč

Avast! Free Antivirus – oblíbený antivirový program, který je zcela zdarma

OpenOffice – bezplatná alternativa MS Office

Mozilla Thunderbird – jednoduchý poštovní klient plně nahrazující MS Outlook (skvělá náhrada za zastaralý Outlook express)

Adobe Reader – Prohlížeč PDF souborů – nezbytný k otevření našich faktur

Adobe Flash Player – Nezbytný nástroj k prohlížení animací na webu (např. videa na youtube atp.)

VLC Media Player – Populární přehrávač videí všech možných formátů bez potřeby instalace dalších kodeků